donderdag 19 januari 2023

Februari'23-box: mosschilderij

We gaan inmiddels weer een heel eind richting februari en dat betekent dat het tijd is voor een nieuwe DIY-box van September'18. Deze keer een project waar ik heel erg blij van word: een schilderij gemaakt van mos. Een aantal jaren geleden zag ik de eerste voorbij komen op Instagram en ik was meteen helemaal verliefd. Uiteindelijk is er nooit een in huis gekomen, want het kost me een paar duiten. Maar blijkbaar is het heel eenvoudig om er zelf eentje te maken, dus ik sla meteen twee vliegen in één klap: ik ben een middagje van de straat en ik heb eindelijk mijn mosschilderij in huis! 

De box van februari is een toffe samenwerking met Atelier Leut. Twee creatieve vriendinnen uit België runnen dit bedrijfje met DIY-projecten en creatieve workshops. De box die zij verzorgen is helemaal compleet. Je ontvangt een houten plaat in A4-formaat, rendiermos in verschillende kleuren en lijm om het mos op je plaat te bevestigen. Ik heb er zelf een vrolijk schilderij van gemaakt door alle verschillende kleuren door elkaar te gebruiken. Zo past hij helemaal in ons vrolijk gekleurde interieur. Ben je meer van de natuurlijke kleurtjes, dan kun je de felle kleurtjes gewoon achterwege laten. Je hebt alsnog voldoende mos om je schilderij helemaal te bekleden. Zoals je ziet is mijn eigen mosschilderij rond. Ik vond deze vorm persoonlijk leuker en heb dus zelf een stuk hout in deze vorm gezaagd. 

Het was weer heerlijk om even wat voor mezelf te doen. Dit project is helemaal niet moeilijk en daardoor kun je even zonder na te denken met je handen bezig zijn. Bovendien heb je jaren plezier van je project, want het rendiermos is zo behandeld dat het geen onderhoud nodig heeft en het er jaren mooi uit blijft zien. Je hoeft het dus geen water te geven. Een stukje natuur in huis dus en je hebt er geen groene vingers voor nodig ;-)  

Wil je ook aan de slag gaan met deze leuke DIY-box? Meld je dan aan als member van September'18. Dan betaal je maar €29,- per DIY-project. Spreekt een box je minder aan, dan zet je je membership eenvoudig op pauze. Natuurlijk kun je ook een losse box bestellen, maar dan betaal je €45,- voor je box. Gebruik de code 'Sanne Ran 1' voor een leuke korting. Tot de volgende maand, want dan show ik weer een nieuw DIY-project.

Liefs,
Sanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!