woensdag 17 november 2021

Foto-mok


Nu het kouder wordt, merk ik dat ik meer zin heb ik lekkere warme drankjes. Na een frisse wandeling buiten de handjes warmen aan een kop warme koffie, thee of chocolademelk, heerlijk! Oh, wat hou ik van leuke (het liefst grote!) mokken. Van Studentendrukwerk mocht ik een mok laten bedrukken. Ik koos voor ons gezinsportretje van Floortje tekent. Ze gaf de achtergrond een fijn herfstig kleurtje. De mok is hartstikke leuk geworden. En het is hartstikke eenvoudig om zo'n mok te maken. Je doet dit gewoon vanuit je computer of telefoon en hoeft hier geen programma voor te installeren. 


Met een paar drukken op de knop is je mok al klaar. Je kiest zelf een formaat (ik ging voor de mok van 330 ml) en met de editor kun je een foto op je mok plaatsen. Je kunt kiezen uit allerlei ontwerpen, maar je kunt ook lekker zelf aan de slag gaan. Achtergrond kiezen, tekst en decoraties erbij... De mok is van keramiek en kan gewoon in de vaatwasser en magnetron. Een super tof cadeau voor de aanstaande feestdagen. Wie wil er nou niet zo'n persoonlijke mok in zijn schoen of onder de boom? Via Studentendrukwerk kun je ook nog een heleboel andere leuke foto-cadeautjes maken. Wat dacht je van een t-shirt, een puzzel of een muismat? De mok was binnen een paar dagen in huis, dus als je snel bestelt, heb je je cadeau nog voor de feestdagen in huis. 

Liefs,
Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!