zaterdag 10 oktober 2020

Mega-grote poster

Met Moederdag kreeg ik een fantastisch cadeau van manlief en de kinderen: een portretje van Floortje tekent. Wat was ik blij hiermee. Deze vrouw heeft ons gezin echt fantastisch vast weten te leggen. En dat zonder dat we voor haar poseerden. Zelfs onze favo kleding klopt tot in de detail. Manlief liet via Floortje een portretje op hout drukken, maar zoiets tofs hoort gewoon mega groot aan de muur te hangen, toch? Van Fotoalbum.nl kreeg ik de kans een foto op poster af te laten drukken. Ik koos echter niet voor een foto, maar voor het portret. Fotoalbum.nl drukte hem af in A1. Ik was daar een beetje huiverig voor, want wordt het dan niet heel onscherp? Nee! In tegendeel! De kleuren zijn prachtig afgedrukt en alle details zijn  nu nog beter te zien. Zien jullie die teckels bij Puck op haar jurk? En de ruffles op Nina haar shirt? 

De poster krijgt straks een mooie plek in ons nieuwe huis. Hierboven alvast een kleine sneak peek van onze nieuwe badkamer. Je kunt bij Fotoalbum.nl jouw favoriete foto's op poster laten afdrukken, zowel liggend als staand in de  maten A4 t/m A0 (dat is zelfs nog 2x zo groot als die van mij!). Je kunt ook kiezen voor dikker papier. Dat is vooral fijn als je je poster niet inlijst, maar bijvoorbeeld in posterklemmen met magneetjes ophangt. Ik kocht deze mega grote lijst bij de Ikea. 

Bij Fotoalbum.nl kun je ook terecht voor heel veel andere fotoproducten, zoals fotoalbums, wanddecoratie, kalenders, agenda's en nog vele andere producten. Later in het jaar wil ik graag nog een fotoalbum af laten drukken met alle foto's van de bouw van ons huis. Dat is toch ook iets dat je nooit meer wilt vergeten?

Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met Fotoalbum.nl.

Liefs, 
Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!