zondag 28 juni 2020

Verhuisd!

 Verhuiskaartjes: Fotofabriek - Adresboek: Irmadammekes

Voor wie mij lange tijd gemist heeft: wij zijn verhuisd. Ik woonde met man en kids in Brabant, maar op de één of andere manier ging het nooit voelen als thuis. Af en toe speurde ik op Funda naar huizen in mijn geboortedorp, maar van echte plannen kwam het nooit. Teveel gedoe, wat haal je je op de hals, we hebben het toch goed zo... Maar zo rond Pasen 2019 was daar opeens een hele toffe kans: een stukje grond te koop waarop we zelf konden bouwen. Eerst grapten we er een paar dagen over, maar het werd serieuzer en serieuzer. En toen ging het opeens snel: bord in de tuin, huis binnen een week verkocht, spullen binnen een maand in dozen en voor we het wisten woonden we met z'n allen bij mijn ouders in Limburg. Gelukkig vonden we daar snel allebei een nieuwe baan en met de architect hadden we ook vlot ons droomhuis op papier staan. In het nieuwe schooljaar kon ik op mijn nieuwe school beginnen en ook Nina startte op een nieuwe basisschool (mijn vroegere basisschool) in groep 2. Eind 2019 tekenden we voor de grond (ja, er gaat heel wat aan vooraf, het bouwen van een huis...) en rond de feestdagen ging de schop erin. We hadden inmiddels een woonunit op het oog, maar ook dat had nogal wat voeten in de aarde. Na veel werk en tegenslag konden we begin mei 2020 met ons gezin in de woonunit gaan wonen. Hij staat in de achtertuin van ons nieuwe huis, dus we wonen inmiddels op ons nieuwe adres. En bij een nieuw adres horen uiteraard verhuiskaartjes! Ik heb ze laten drukken bij Fotofabriek


Het was echt een fluitje van een cent om ze daar te ontwerpen. Ik ging voor de enkele A6-kaartjes zonder envelop. Met de Editor kun je kiezen uit ontwerpen of een eigen ontwerp gebruiken. Ik ging voor het laatste en gebruikte een portretje van Floortje tekent. Zij tekende ons gezin na. Wat een kunstenares! Ik ben helemaal weg van het resultaat. Onze kleding klopt tot in de kleinste details (zien jullie die kleine teckels op het jurkje van Puck ook?). Zo is ons kaartje heel erg persoonlijk geworden. 

Inmiddels vordert de bouw van ons nieuwe huis gestaag. Iedere avond en elk weekend zijn we flink in de weer op de bouw. Gelukkig heb ik een hele lieve en handige vader. Na de zomervakantie komt de stukadoor en daarna kunnen we langzaam beginnen met de klusjes die ik het leukste vind: het verven, behangen en inrichten van alle kamertjes. Wat heb ik daar zin in! Ik houd Marktplaats goed in de gaten en ben vaste klant van de kringloop, op zoek naar toffe meubeltjes die ik kan opknappen. Pinterest en Instagram zijn mijn beste vriend voor inspiratie. Hebben jullie nog leuke tips en winkels die ik zeker niet mag missen? 

Liefs,
Sanne

3 opmerkingen:

  1. Wat een spannende, leuke, hectische, vrolijke, geweldige, overweldigende tijd hebben jullie beleefd.
    De verhuis kaartjes zijn zó leuk.
    Heel veel succes en plezier de komende tijd.
    In Biddinghuizen zit een winkel, Oud en Nieuw, die heeft echt super leuke dingen, maar dat is wel heel ver weg bij jou.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sanne, wat een veranderingen! Spannend hoor, verhuisd naar Limburg en een huis aan het bouwen! Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor Sanne, dat jullie je eigen droomhuis bouwen!!
    Hebben wij ook gedaan;) En we wonen hier alweer 1,5 jaar en zijn er zo blij mee!!
    Succes nog met de laatste loodjes en ik hoop dat het een paradijsje word waar jullie nog lang mogen wonen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!