maandag 28 maart 2016

Pyjamazak


In mei verwachten we nog een babyneefje. Ik haakte voor zijn pyjamaatje alvast een zak. Van Zpagetti. Dat blijft leuk spul om mee te werken, maar je krijgt er wel spierpijn van ;-) Ik maakte deze foto met spulletjes van Nina in de zak. Zie je die lieve schoentjes? Handgemaakt! Niet door mij hoor ;-) Maar ik vond het zo'n leuk gezicht, dat ik denk dat ik voor hier ook zo'n leuke zak ga maken. En ik heb ook al een patroon voor een Zpagetti-kleed. Nu nog tijd vinden!

5 opmerkingen:

  1. Een super leuke zak is het geworden, in een mooie neutrale kleur. Leuk weer familie uitbreiding! Hier gaat het wat dat betreft ook goed, een zus van mijn vriend is afgelopen week bevallen dus we gaan vandaag op kraambezoek. Een andere zus van hem is ook zwanger, dus ik kan ook weer lekker aan de knutsel. Fijne Paasdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk idee Sanne om zoiets te maken! Praktisch ook nog :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg gaaf voor jullie neefje-op-komst! Dit zijn wel leuke, persoonlijke kado's, zal vast in de smaak vallen in Limburg!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauwwwww, mooi zeg.
    Mooi, die neutrale kleur.
    Leuk dat je al weet dat het een jongetje wordt, dan kun je "Gericht" iets maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee zeg! En zo mooi uitgevoerd. Heb je daar een patroon van of ga je zomaar wat haken? Ik heb ook nog dat garen liggen , mooi om eens uit te proberen. Je kaartje hiervoor vind ik ook tof! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!