dinsdag 27 oktober 2015

Veel liefs


Gisteren was mijn lieve moeder jarig. Voor haar heb ik dit kaartje zitten knutselen. Geïnspireerd door de Liftchallenge-kaart. Ik koos voor de kleur roze, omdat mama en ik daar beide van houden. De bloemen die op de kaart zitten zijn de nieuwe Collectables van Marianne Design (COL1304). Ik ben daar helemaal verliefd op! De stans in combinatie met de stempel geeft zo'n gaaf effect. Omdat ik wilde dat de mooie bloemen de eyecatcher werden, heb ik de kaart verder rustig gehouden. Wel een touwtje, zoals op het voorbeeld, maar geen knopen. Ja, dat vond ik zelfs te druk worden. Ik ga deze sketch vast nog vaker gebruiken, want hij bevalt me wel!

18 opmerkingen:

  1. In een woord... ge-wel-dig!! vind het een supermooie lift, de kleurtjes, de bloemen, top! Dank je wel voor het meeliften, Sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind em super, helemaal jouw stijl! En dat zal je moeder ook vast gevonden hebben.....
    De sketch beviel mij ook wel, kon er geen genoeg van krijgen, haha.
    grz.en tot morgen, Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, heel mooi met die bloemen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik was direct weg van deze liftchallenge en ben ook zeker van plan daar vaker iets mee te gaan doen maar jouw jouw kaart met die schitterende bloemen is nog veel gaver Sanne, echt fan-tas-tisch mooi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt helemaal top Sanne!! HEEL erg leuk!
    Lieve groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi !! Knap met die bloem ! Ook de kleuren .
    Dat zal je mama plezieren .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De bloemen zijn zo mooi en inderdaad ook echt een eyecatcher geworden. Leuke, lieve kleuren heb je gebruikt, het is een mooie kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo hee wat een prachtige lift is dit!! Hele mooie bloemen!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart! Hele mooie bloemen, zowel qua vorm als qua kleur. Mooi dat het kraft van de blaadjes terug komt in het touwtje. Super lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een mooie kaart voor je moeder gemaakt Sanne. Nog van harte gefeliciteerd met haar verjaardag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf zeg, mooie uitvoering van de lift en gefeliciteerd met je moeder. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel erg mooi, Sanne, nog gefeliciteerd met je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd. De bloemen zijn op deze mooie kaart echt de eyecatcher.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk kaartje!! Gaaf met die tinten roze zo.
    Ik zag direct voor welke challenge je hem gemaakt had.
    Fijne week!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De bloemen hebben een hoog heb gehalte, wat een mooitjes! Schitterende lift, en super voor die mamma!
    Tof gedaan Sanne, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie liftkaart heb je gemaakt, mooi van kleur en prachtige bloemen erop

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De bloemen springen er echt uit! Mooie kaart in lieve kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!