zaterdag 29 november 2014

Dromenvanger


Kennissen van ons verwachten in 2015 ook een meisje. Ze waren op zoek naar een dromenvanger voor op de babykamer. Ik bood aan er een te maken. Dat had ik al eens eerder gedaan, naar het patroon uit het boek 'Kleurrijke cadeautjes haken'. De kleuren van hun babykamer zijn roze, wit en taupe dus die kleuren verwerkte ik in de dromenvanger. De mama-to-be wilde graag dat de dromenvanger versierd werd met kant, bolletjeslint, veertjes en gehaakte hartjes. Zo gezegd, zo gedaan.


Tadaa! Ik vind hem zelf erg leuk geworden en vind het stiekem zonde dat ik hem af moet geven. Inmiddels heb ik al 2 nieuwe aanvragen voor dromenvangers gehad. Ik hoef me dus voorlopig niet te vervelen ;-)

8 opmerkingen:

  1. Ook heerlijk aan de haak zie ik wel. Wat een prachtige dromenvanger is dit! Ik snap dat je hier bestellingen voor krijgt! Erg mooi gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Deze is erg romantisch, mooi die kleurtjes. Ik ben ook met dromenvangers bezig, er staat er een op mijn blog (even naar beneden scrollen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaafff!!! Ik snap dat je dit niet meer af wilt geven;-)
    Dat is een warm welkom voor de kleine meid
    Groetjes,
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige dromenvanger! Leuk dat je bestellingen krijgt. Ga maar gauw aan de haak, straks heb je misschien wel geen tijd meer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zolang als het nog kan eerst eentje voor jezelf maken (sorry, voor je opdrachtgevers).

    Houdt je het nog een beetje vol? Wachten is niet zo leuk, maar zo te lezen, heb je nog genoeg afleiding. Sterkte en geniet van de schopjes in je buik!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!