vrijdag 28 maart 2014

Knutsel & Zo - huiskamerkaart


Daar ben ik weer! Leuk dat jullie er ook weer zijn. Het is vandaag vrijdag: Knutsel & Zo-dag. Ik laat jullie vandaag een kaartje zien die ik voor mijn kleine 'nichtje' maakte. Zij en haar vriend zijn pas gaan samenwonen. Ik vond dit huiselijke kaartje wel geschikt. Die meubeltjes knippen is een priegelwerkje, maar heerlijk om te doen, vind ik. Verder heb ik het lekker simpel gehouden, want al dat knipwerk mag best gezien worden. Rechts onderin natuurlijk weer het huisnummer ;-) Blijft een leuk detail. Net zoals het Delftsblauwe servies. 

Ik gebruikte uit de webwinkel:

En vergeet niet dat je nog maar een paar dagen de tijd hebt om van deze leuke actie te profiteren:


Hopelijk heb ik jullie weer even van de straat gehouden. Nu op naar ANNEMARIE & MERIT, JUDITH en KARIN & DIDY. Ik ben benieuwd wat zij weer hebben gemaakt. Alvast een fijn weekend!

16 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,

    wat is deze kaart ook weer leuke, straalt de gezelligheid gewoon vanaf, echt een hele leuke kaart voor het "samenwonen"..
    Fijn weekend Annemarie en merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een topkaart voor een samenwonend stel..echt erg leuk!
    Fijn weekend, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kaartje gaaf Sanne! Ik vind hem echt super.

    Fijn weekend!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, wat een gezellig kamertje. Zo leuk om te zien hoe goed jij met deze serie uit de voeten kunt. Ik zou geen idee hebben wat ik met de meubels zou moeten maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit leuke kaartje zag ik laatst op de blog van Eline, waar jij in The Spotlight werd gezet. Wat een gezellige kamer!
    Hoe gaat het met je boek?
    Ik wens jou en Youri een heel gezellig weekend!
    Zonnige groeten van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een knusse kamer, zou zo willen aanschuiven voor de thee!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gelukt weer Sanne! Ik heb de stempels en mallen niet, maar als je zo door gaat..... wie weet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zullen je nichtje en haar vriend blij zijn met dit prachtige kaartje! (Bij ons liggen deze gave stempels nog steeds in de verpakking..tijd te kort??) Ook zo leuk om te zien wat ander papier doet. Het geeft gelijk een heel ander effect! Super gedaan weer Sanne!

    Een fijn weekend.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf Sanne, er zit diepte in je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke verhuiskaart! Mooi in deze blauwe tinten. Pareltje op het kussen vind ik super, evenals het huisnummer dat er onderuit piept.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje Sanne.
    Dat knip werk ziet er geweldig uit, maar ik vind het stukje touw ook een heel leuk detail.
    Zullen ze vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een prachtige kaart en wat een werk! Leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super weer! Heel gaaf gemaakt. Mooie kleuren ook zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!