dinsdag 13 augustus 2013

Agenda Eline's Huis 2014


Jaaa!!! Hij is te koop! De nieuwe agenda van Eline's Huis. Ik was al helemaal verliefd op de vorige agenda. Zo heerlijk om in te bladeren tijdens een saaie vergadering (shhttt, laat het de directeur niet horen...). Maar de agenda van komend jaar is eigenlijk nog leuker. Ik mocht namelijk een kleine bijdrage doen. Ik maakte voor Eline een aantal van mijn hartjes-op-stokjes-in-flesjes. Super vrolijk deze keer. Van het geweldig leuke stof van de Dolls House-serie. Helemaal mijn kleurtjes en printjes. Maar wat is het toch gaaf als je die flesjes dan ook echt in de agenda ziet staan. Paginagroot! Een geweldige foto is het. Dat krijg ik thuis toch echt niet voor elkaar. Natuurlijk maakte ik ook wat van deze flesjes voor thuis. Ik kon het niet laten.

Ik maakte ook twee kaarten voor de agenda. Met die leuke Poolse vogels die je uit de agenda kunt knippen. De agenda is nu te koop. Er staan een heleboel nieuwe projecten in. Een aantal zeer creatieve dames hebben zich weer in het zweet gewerkt om mijn vergaderingen interessant te houden ;-) Ik hoef me in 2014 in elk gevalt niet te vervelen.

Ik ga vandaag weer aan het werk. De eerste schooldag is alweer achter de rug. Ik word altijd erg onrustig als een nieuw schooljaar begint, maar zodra ik de klas binnenstap ben ik de vakantie alweer vergeten. 24 schatjes van 7 jaar, zalig!

16 opmerkingen:

  1. Wat geweldig zeg dat jij een bijdrage mocht leveren
    aan de agenda, super trots, en het ziet er ook
    heel erg leuk uit.
    Suc6 en plezier in je klas ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk en vrolijk uit! Daar mag je trots op zijn dat je in de agenda staat, maar nu heb je gelukkig het komende jaar geen saaie vergaderingen meer ;-)) geniet nog van de kinderen in je klas, fijne werkweek gewenst.groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf voor je Sanne! Geweldig toch dat je in je favoriete agenda bladert... met je eigen creaties er in! Er zullen binnenkort vast veel mensen aan de slag gaan met zo een flesje, het ziet er te leuk uit. Leuk hoor, al die jonge kids in je klas. Veel succes en plezier weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gaaf! De flesjes zijn al geweldig, maar de manier van fotograferen maakt het inderdaad nog mooier. Veel plezier met je klas vandaag en ik hoop je vanavond te zien.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, heel erg mooi gedaan ! proficiat ! een hele eer !
    een fijne start,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Sanne,
    wat leuk om je eigen creatie te zien in een agenda die velen zullen gebruiken. inderdaad handig voor een saaie vergadering. Helaas hebben wij die nooit, of helaas......ik ben de voorzitter, whahahahaha!
    Veel plezier weer dit schooljaar, gaat vast lukken zo te horen!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is toch echt kicken Sanne, super leuk en zo kom je de saaie vergadering vast wel door *lol*!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw.... Mooi hoor!
    Die agenda moet ik zeker weten hebben!
    Liefs Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het ziet er inderdaad super uit om te doorbladeren .
    liefs
    ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf dat jouwwerk in de agenda staat! En die hartjes zijn dan ook wel heel erg leuk! By the way, toffe profielfoto! Veel succes weer op school. Hier zijn de scholen ook weer begonnen, maar ik werk in een andere regio, dus ik heb nog even. Heel vervelend dat begrijp je;) maarre, inderdaad als ik mijn 12 en 13 jarigen weer zie dan heb ik ook weer zin erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mag er terecht trots op zijn! En veel plezier met je nieuwe klas in dit nieuwe schooljaar. Nu ga ik naar de boekhandel om in het echt een stapel agenda's te zien. (en dan stiekum alle EH agenda's naar een goed plekje vooraan schuiven)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat gaaf!! je mag inderdaad echt heel trots zijn! het ziet er ook echt geweldig mooi uit!

    Lieve groetjes, het ZieZo Design Team
    ps. wij geven een hele leuke candy weg doe je mee??

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf Sanne dat je werk te zien is in de agenda, daar mag je zeker trots op zijn. Leuk en vrolijk zijn de flesjes.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je ook een bijdrage mocht leveren! Laat die vergaderingen dus maar komen, hihi. Als ik je blogbericht goed begrijp heb jij groep 4 dit jaar? Ik ben ' gedegradeerd' van de boven- naar de onderbouw. Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je 2 kaartjes mocht maken. Gefeliciteerd! En werk ze nog! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, dat is iets om trots op te zijn zeg!
    Geniet van je nieuwe klasje... Ik mag over 3 weken!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!