zaterdag 23 februari 2013

In Our Heart


Wat een lieve mensen zijn er toch in blogland! De afgelopen week heb ik heel wat pakketjes bij de buurvrouw op kunnen halen. Die zal wel gedacht hebben dat ik een ernstige verslaving in webshoppen heb... Maar nee. Een heleboel lieve bloggers hebben Colien en mij spulletjes toegestuurd. Voor het goede doel! Ik ben jullie enorm dankbaar en wil iedereen die heeft meegeholpen heel erg bedanken! Vanmiddag gaan we de tweede workshop geven: vogelhuisjes pimpen. Ik heb er zin in!
Afgelopen november raakte onze lieve Mika zoek. Jeetje, wat ben ik daar lang verdrietig van geweest zeg. We hebben onze lieve poes niet meer terug gevonden helaas... Waarschijnlijk is ze er niet meer en we missen haar nog elke dag. Ik heb Mika als onderwerp gebruikt voor mijn mixed media canvas. Zo is ze toch nog een beetje bij ons.

Wat is het toch heerlijk om te doen! Lekker kliederen met papier, sprays, verf, stempels en stof. Er gaan vast nog meer canvassen volgen.

18 opmerkingen:

  1. een prachtig en vrolijk eerbetoon aan Mika!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar dat je Mika niet meer terug hebt gevonden, het lijkt me dat je het op deze manier ook niet helemaal kunt afsluiten... Wel een mooie manier om dit zo op je canvas te verwerken. Ik vind hem heel gaaf, geweldige opbouw en gebruik van materialen. Mooi kunstwerkje met een bijzondere betekenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het .... te leuk!
    Het verhaal natuurlijk niet, dat is altijd zo naar!
    Veel plezier vanmiddag,

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowie, mooie canvas heb je gemaakt!
    Zo vrolijk en een mooie herinnering aan Mika.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat zoveel bloggers gehoor hebben gegeven aan jullie oproep voor ad6!
    Je Canvas is erg moo geworden en de betekenis erachter is heel mooi!
    Zo een Canvas maken is super heb er hier ook een liggen om te laten zien....
    Succes vandaag"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig dit canvas en wat een mooie manier om je poes te herinneren. Wij hebben 17 jaar onze Sproetje gehad en ik was altijd bang dat hij ooit een keer niet zou komen opdagen. Gelukkig nooit gebeurd. Het lijkt me heel naar om dat mee te maken dus..sterkte ermee.groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave canvas! En een mooie herinnering aan Mika! Succes vanmiddag met de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, ik vind je canvas geweldig!! En ik zou zo graag bij jouw een workshop canvas maken volgen, maar 6 april kan ik niet...heb je niet nog een datum daarvoor??? Zou hartstikke tof zijn!
    Fijn weekend en veel plezier vanmiddag, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een geweldig geheel geworden en Mika is nog net zichtbaar linksboven. Superleuk om te zien hoeveel materialen er gebruikt zijn. Hopelijk kunnen we snel een 'workshop-date' plannen, ik kan niet wachten om ook aan de slag te gaan! En hebben we weer een voorbeeld voor 6 april :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een gave canvas en mooie herinnering aan Mika.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Graag gedaan haha. En wat een mooi gebaar om zo'n canvas op te dragen aan Mika.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook hier graag gedaan, blij te horen dat er zoveel gestuurd is. Je canvas vind ik helemaal top, echt erg gaaf gedaan!! Maar je gemis kan ik me ook goed voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf zeg! Lijkt mij super moeilijk om te maken, maar wat vind ik het er geweldig uitzien. Jaloers ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ooooo Sanne, wat ontzettend super gaaf heb je dit gemaakt, leuke achtergrond en de poes is super gaaf.
    dit krijgt vast een mooi plekje bij je.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gemaakt zeg en zo kun je je verdriet op een positieve manier verwerken.
    Succes met de workshop.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toen ik de canvas op FB zag had ik al door dat het voor Mika was. Ik vindt hem enorm mooi geworden.
    Liefs Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig!
    maar wel naar dat ze niet is terug gekomen!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!