vrijdag 14 december 2012

Jingle Bells


Hallo allemaal! Het is lang geleden dat ik iets gepost heb (voor mijn doen dan). Druk, druk, druk, je kent het wel. Gelukkig had ik nog wat kaartjes liggen die ik nog niet had laten zien. Deze bijvoorbeeld. Wilde hem aan een lief blogmaatje sturen, maar besefte mij dat hij nog niet op mijn blog had gestaan. Snel een foto gemaakt, maar dat is geen succes in het donker (zoals je ziet). Het is een boompje van strookjes papier (de kerstserie van Eline van vorig jaar, blijft leuk). Lekker slordig. Tja, en dan is de werkweek alweer bijna voorbij. Nog een weekje en dan heb ik twee weken vakantie, zalig! Maar eerst weekend. Morgen ga ik met mijn lieve mama naar de musical Wicked. Zin in! We laten onze mannen thuis en gaan gezellig samen op stap. Nu ga ik eerst even langs bij mijn blogmaatjes KARIN & DIDY en MERIT & ANNEMARIE. Als het goed is hebben zij weer wat gefreubeld. Ben benieuwd!

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, ik houd van een beetje rommelig! Hartstikke leuk!
    Geniet van je uitje met je mama, heel veel plezier samen!
    Liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Sanne! Heel veel plezier bij Wicked! Ik vond het geweldig! Ben benieuwd wat jij en je moeder er van vinden.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig weer Sanne! Ik heb helaas ook veel te weinig tijd om te bloggen en geen goede foto's kunnen maken helpt ook mee aan de stilte op mijn blog. Gisteren had ik eindelijk weer knutseltijd, heb ik de kaart al op de bus gedaan zonder een foto te maken! Óók niet handig. Werkse vandaag en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een erg leuk kaartje heb je gemaakt Sanne!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kaartje en ik hou van de sticksels... heel veel plezier bij Wicked samen met je moeder fijn weekend.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk kaartje zeg, Sanne. Het papier blijft inderdaad erg mooi. Veel plezier bij Wicked. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad een leuk kaartje zeg!

    Groetjes en veel plezier bij de musical!

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn altijd van die drukke weken op school voor de kerstvakantie, straks vakantie is heerlijk!
    Mooi kaartjes, mooie sfeer erin!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Sanne! Straks lekker vakantie, heb je weer alle tijd om wat te knutselen!
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wicked - geweldig! Wij zijn twee weken geleden geweest. De stem van Willemijn (groene heks) is top - kippenvel! Veel plezier!

    Leuk om weer een kaartje in Sanne-stijl te zien. Ik was eigenlijk niet van plan om kerstkaarten te maken. Maar ik zie zo veel moois op de blogs langskomen, wie weet...

    Geniet van je weekend!
    groetjes van je dt-maatje (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind 'm weer hartstikke gaaf! Veel plezier samen met je moeder bij Wicked en een fijn weekend.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een toffe kaart! En ja bij mij gaat de tijd ook veel te snel om regelmatig iets te posten... Dan maar een inhaalweekend...
    Wicked is super gaaf! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk, Sanne! Ik bedenk me, bij het zien van je kaartje, dat ik de houten sterretjes nog helemaal niet heb gebruikt....
    Veel plezier bij Wicked!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sanne,
    leuk weekend heb je voor de boeg! Gezellig samen met je moeder op stap!
    En je kaart is echt superleuk weer.
    Groetjes en een gezellig laatste weekje op school!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk juist, dat rommelige.
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk kaartje ! rommeljte ? neen hoor, alles past mooi op z'n plek ! geslaagd
    fijn weekend,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje! Ook je boom en de candy-canes zien er super uit!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!