dinsdag 24 juli 2012

Birds


Deze kaartjes heb ik gemaakt naar aanleiding van de challenge van Case Study. Ik vond het zo’n leuke inspiratiekaart, daar moest ik gewoon mee aan de slag. Colien en Esther hebben ook gezellig meegedaan en het zijn allemaal erg verschillende kaartjes geworden. Het bovenste kaartje is gemaakt rondom de boomstans van Marianne Design. Ik heb hem in twee stukken gesneden, dan heb je twee bomen. Van de ene naar de andere boom heb ik twine gespannen. Hierop zit een vogeltje (stempel Eline’s Airmail). Het vogelhuisje is ook een stansje van Marianne Design. Ik heb die uit boekpapier gestanst. Het boekpapier komt in de achtergrond terug. Het designpapier is ook van Marianne Design. De kaart is afgewerkt met een paperclip, een Dymo-tang-tekstje en poststempels.


De tweede kaart is een groot vogelhuisje, gemaakt van designpapier (Marianne Design – Dutch Design) en een stuk karton. Op de achtergrond heb ik een stuk boekpapier geplakt. Op het twine zit een vogeltje (stempel Eline’s Airmail). De kaart is verder afgewerkt met een stukje ruitjeslint, knoopjes, een paperclip en wat stempels. Dit was de inspiratiekaart:


Ik begin het werken aan de hand van inspiratiefoto’s steeds leuker te vinden en ga er van de week zeker nog mee aan de slag. Ik heb alweer leuke foto’s gezien. Maar eerst lekker genieten van het mooie weer. Zalig!

Deze kaarten doen mee met de volgende challenges:
- Case Study Challenge Blog - Challenge #100

14 opmerkingen:

  1. Love this Sanne! Gorgeous layout and I really like the texture :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi gemaakt alweer ! toppie !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, Sanne! Gezellig om zo samen te freubelen aan dezelfde challenge en grappig om te zien hoe verschillend de resultaten zijn.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt superleuk!! die boom! enne jou amsterdamstempeltje.. die slijt wel hard zeker ;-)

    superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are wonderful Sanne!!! I'm so glad you could join us this week at CASE Study Challenge! I hope to see your fabulous work again next week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely fabulous takes on the challenge!! Love, love, love your sweet little bird and all the little details are fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaartjes Sanne!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n speciale kaarten! Niet helemaal wat ik van je gewoon ben, maar het resultaat mag er zeker weten!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gezellig dat je samen met Colien aan het knutselen bent. Jullie hebben mooie kaartjes gemaakt. De eerste is mijn favoriet bij jou. Vind de kleuren zo gezellig!
    Veel plezier nog samen. Jullie genieten vast van elkaar, de vrije tijd - en het weer (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What darling scenes you created - very artsy!! Thank you for playing along with the CASE Study gals this week! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk zijn ze geworden! Lekker nog genieten daar (zal vast lukken met dit heerlijke weer :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettende gave kaarten heb jij gemaakt. Zo leuk bedacht om je boom in 2en te delen en dan dat draadje te spannen met de vogel erop! Mooi gebruik van het boekpapier.Vind het dak van het vogelhuisje op je 2e kaart zo gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt superleuk!
    Ik word gelijk helemaal vrolijk als ik deze blog bekijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie kaarten Sanne, wat een leuk idee om de boomstans door de helft te snijden en er een draadje tussen te spannen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!