vrijdag 4 mei 2012

Liefs


Vandaag ben ik weer terug met een nieuwe kaart. Hij is lekker vrolijk, vind ikzelf. Ik heb allerlei verschillende papierlijnen gebruikt. De doily achter het afdrukje is gemaakt met een mal van Marianne Design. De stempel is van Magnolia, ze komt uit de sportcollectie van een tijdje terug. Ik heb Yoga-Tilda ingekleurd met Derwent-potloden. Naast het afdrukje heb ik roze roosjeslint geplakt. De roze knopen vond ik ergens in mijn voorraad. De paperclip vond ik ook wel leuk staan bij de kaart. De tekst is gemaakt met de Dymo-tang. Natuurlijk heb ik ook weer wat stiksels op de kaart verwerkt. Vandaag ga ik lekker thuis aan de gang en misschien nog even bij een vriendin langs. Morgen wordt er hier in huis weer geklust. Misschien dat ik zondag weer wat aan de knutsel kan. Zondag ben ik in elk geval terug met een nieuw kaartje. Alvast een fijn weekend en vergeet niet dat het Knutsel & Zo-vrijdag is. Bij Karin & Didy en bij Annemarie & Merit is een erg leuke kaart te zien!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Elke Kaart een Feestje - Sketch met de optie van het thema 'sport'

13 opmerkingen:

  1. Daar wordt je vrolijk van zo op de vroege ochtend! Erg leuk met die heldere kleuren en dankzij de zwarte details wordt het niet te zoet, mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een vrolijke kaart! Je vorige posten met de vlaggetjes zijn ook leuk!
    Gezellig weekend!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk kaartje sanne en leuke kleurtjes.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal vrolijke kaarten op je blog. Misschien beïnvloed door de LENTE? Mag van mij, daar wordt men blij van!!! Ook de vlaggetjes kaarten uit je vorige post zijn super! Ga lekker vrolijk door (-: Leuk dat je hier het bloemetjeslint uit de webwinkel van Knutsel & Zo hebt gebruikt.
    Fijne vrijdag,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Sanne. Ik had gelijk zoiets van ja.. van dit kaartje wordt je vrolijk. Laat jij dat er nou ook bij zetten haha

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kleurenpracht! Toch heb je er één geheel van weten te maken, mooie kaart weer. Super, dat roosjeslint! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word altijd vrolijk als ik bij je kom kijken. Heerlijk die kleurenzee. Zelf doe ik dat te weinig. Leuk die paperclip.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk leuk leuk!!!! En weer helemaal Sanne...
    Prettig weekend.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekkere kleurtjes en leuk dat rozen band en die zwarte stiksels!

    Fijn dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een erg vrolijke kaart!
    Heel leuk, is ie.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel moi! leuke vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.
    Bedankt voor je deelname bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart is vind die rand die je doorgestikt hebt echt super!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!