donderdag 9 juni 2011

Zeemeermin


Wow! Er zijn nog nooit zoveel mensen op mijn blog geweest als gisteren! Wat een record! Meer dan 300 bezoekers waren het. Bedankt allemaal! De workshop van gisteren was weer zeer geslaagd. Het resultaat zien jullie binnenkort. Eerst dit kaartje. Hij is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van My Mind's Eye. Het afdrukje is van Kraftin' Kimmie. De staart van de zeemeermijn is gepaperpieced (is dit een woord?). Ik heb de staart op designpapier gestempeld en uitgeknipt. De staart heb ik vervolgens op het afdrukje geplakt. Het afdrukje is voor de rest ingekleurd met Distress-inkt. Ik vind het resultaat maar mwah... Nou blijkt dat mijn waterpen stuk is, maar ik heb van Gerda van GéWé een nieuwe gehad (bedankt!). Hopelijk gaat het kleuren nu weer wat beter. Over de lange strookjes designpapier heb ik golvend lint geplakt. Op het hoekje heb ik wat steentjes geplakt. De bloemen maken het kaartje af. Morgen ben ik er weer met een nieuw kaartje! Hopelijk tot dan!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Kraftin' Kimmie Stamps - Cut It Out (paper piecing)
- A Gem of a Challenge - Sketch

16 opmerkingen:

  1. Gezellige lieve kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart heb je gemaakt, leuk ook met die zachte kleurtjes
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje
    ik ga ff je workshop bekijken......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hhhmm wat voor een workshop, kan m niet vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg lieve kaart dit. leuke kleuren zo ook bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi Sanne. Prachtig papier en erg mooi ingekleurde stempel. Wat zijn die bloemetjes mooi!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke meisjes kaart. schattige kleurtjes heb je gebruikt, zeemeerminnen doen het altijd goed bij de daetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Sanne! En je afdrukje is erg mooi...leuk de staart die je hebt gepaperpieced...raar woord...lol!
    Hoe kun jij zien dat hoeveel mensen er op je blog zijn geweest???
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schatje is dit. Wat een leuke stempel en weer heel mooi ingekleurd. Lieve zachte kleurtjes papier.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Resultaat maar Mwah? Nee joh! Resultaat is super!
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuk kaartje, met schitterende kleuren!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent wel kritisch, hij is keigoed gelukt! En met een goede waterpen wordt het nog mooier :)
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan! Leuk die zachte kleurtjes
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Sanne,
    Your card is wonderful!
    I love the ribbon, it goes brilliantly with the image.
    Thanks so much for joining in at A Gem Of A Challenge.
    Melanie. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje! Dat golvende lint past perfect bij zo een zeemeermin plaatje!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!