vrijdag 29 april 2011

Kampioen


Bij Dutch Card Lovers hadden ze weer een leuke sketch. Ik heb er eens een andere kaart mee gemaakt. Even geen roze, maar een jongenskaart. De kaart is gemaakt van zeegroene en witte cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Oliver). De cup en de vaandel heb ik zelf gemaakt. De tekst heb ik op de computer gemaakt en uitgeprint. Het cijfer is uitgesneden met de Slice. Door het gebruik van Paper Glaze valt het cijfer beter op. Hou de gedachte aan deze jongenskaart even vast, want zometeen verschijnt hier weer een vrouwelijkere kaart (jaja, met Eline-papier). Hopelijk tot zo!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Sketch

5 opmerkingen:

  1. Toppertje hoor heel erg leuk gedaan bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In zijn eenvoud weer zo mooi!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk geworden

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuke 'mannelijke' kaart. Bedankt dat je meedoet bij DCL.

    Gr. Angèle

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!