donderdag 25 mei 2023

Juni'23-box: macramé strandtas


Het einde van het schooljaar is alweer bijna in zicht. De dagen worden langer en de agenda loopt vol met activiteiten. Mijn hoofd draait dan altijd overuren. Wat vind ik het dan lekker om creatief bezig te zijn, zodat ik met mijn gedachten even helemaal ergens anders kan zijn. De afgelopen week was ik dan ook lekker bezig met het uittesten van de nieuwe DIY-box van September'18. Het is weer een leuke hoor, die box van juni. We gaan lekker macrameeën. Ik vind dat zo ontzettend leuk om te doen. Deze keer maken we een (strand)tas van Hoooked Zpaghetti. Dit is gemaakt van recyclede kwaliteitskatoen. 


Deze DIY-box is een samenwerking met Regina van 'Tijd voor een workshop'. In de box zitten 2 flinke klossen Zpaghetti en 2 houten ringen. Dat is alles wat je nodig hebt bij het maken van deze tas. Oké, een schaar en meetlint zijn ook handig ;-) Met de bijgeleverde QR-code kun je het instructiefilmpje bekijken. Regina legt in dit filmpje heel duidelijk uit hoe je de (strand)tas maakt. Hoewel zo'n macramé-project er altijd mega ingewikkeld uitziet, werk je eigenlijk met maar één bepaalde knoop. Door te knopen in een bepaald patroon, ontstaat een tof resultaat. Als je eenmaal bezig bent, wijst het allemaal redelijk voor zich en heb je binnen een paar uur je tas klaar. 


Als je voor 1 juni lid wordt van September'18 kun je binnenkort nog aan de slag met dit heerlijke project. En ik beloof jullie: de komende maanden komt er zoveel leuks aan! Heb je even geen tijd om creatief bezig te zijn of spreekt een project je niet aan, dan kun je je lidmaatschap gewoon op pauze zetten. Wil je liever niet vastzitten aan een abonnement en alleen met dit project aan de slag? Voor €45,- kun je ook deze losse box bestellen. Met de code 'Sosanne15' krijg je een fijne korting op je abonnement óf losse box. Veel plezier!

Liefs,
Sanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!