woensdag 5 augustus 2020

Foto op dibond


Nog een paar maandjes en dan gaan we verhuizen. Na de zomervakantie komt de stukadoor en daarna kunnen we langzaamaan beginnen met de écht leuke klusjes: de inrichting van alle kamers. Ik hou er enorm van om op zoek te gaan naar leuke items voor in huis en sla alle leuke ideetjes die ik heb op mijn telefoon op. Zo denk ik ook al na over een soort art-wall: allerlei verschillende kunstwerkjes aan de muur. Daarbij mag een foto van onze kindjes natuurlijk niet ontbreken. Ik liet bij Studentendrukwerk daarom een hele mooie foto op dibond afdrukken. Een foto op dibond is een afdruk op een metalen plaat die is voorzien van een witte toplaag en heeft een hoge afdrukkwaliteit. In tegenstelling tot het geborstelde aluminium zijn de witte delen van je foto wel zichtbaar op een dibond-plaat. Ik gebruikte een foto die gemaakt is door Danja Vermeulen, net na de geboorte van Puck. Een prachtige foto die me mee terugneemt naar een heel bijzondere periode. De afdruk op dibond is van geweldige kwaliteit. De foto is scherp en de kleuren zijn heel mooi. Vooral de groene kleur van de jurk van Nina spat gewoon van de afdruk af. De afdruk heeft een grootte van 40 bij 60 centimeter en ik stond er echt versteld van dat een foto op dat formaat zo mooi zou worden. Ik ben er heel erg blij mee en hij gaat een mooi plekje krijgen in ons nieuwe huis. 

Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met Studentendrukwerk.

Liefs,
Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!