dinsdag 16 juni 2020

Fotoboek Fotofabriek


Zo, tijd om mijn blog nieuw leven in te blazen. Lang geleden dat jullie hier iets van mij gehoord hebben, maar mensen die mij ook op Instagram (@sosanne85) volgen, weten dat ik niet stil gezeten heb de afgelopen tijd. Op de foto onze tweede dochter Puck, geboren op 14 augustus 2018. Ze is inmiddels alweer bijna 2 jaar oud dus. Van Fotofabriek kreeg ik de vraag of ik een fotoboek wilde testen. Nou graag! Fotografe Danja Vermeulen maakte tijdens de zwangerschap van Puck een heleboel prachtige foto's. Deze foto's verdienden het om in het groot afgedrukt te worden en dat is nu gebeurd. 


Dit is een hardcover A4 fotoboek. Heel erg praktisch, want door de harde kaft blijft hij heel lang mooi. De foto's worden, als je ze tenminste scherp aanlevert, heel scherp afgedrukt. Je ziet zelf het kippenvel op mijn armen ;-)


Nu ben ik niet zo'n held in fotoboeken maken (ik plak nog op de ouderwetse manier in), maar bij Fotofabriek is het maken van een fotoboek echt heel gemakkelijk. Dit kan gewoon online en tussendoor kun je je ontwerp opslaan, zodat je later weer verder kunt gaan. Heel fijn, want met 2 kleine kindjes om mij heen, is het altijd weer de vraag wanneer ik tijd heb voor zulke klusjes. 



Je kunt zelf kiezen hoe je je pagina's in wilt delen. Je geeft aan hoeveel foto's je op de pagina wilt hebben en de Editor laat je enkele mogelijke collages zien. Sommige foto's heb ik paginagroot laten afdrukken, gewoon omdat ze zo mooi zijn geworden. Andere foto's heb ik gezellig bij elkaar gezet. Ook kun je teksten en decoraties toevoegen. 



Wat vinden jullie ervan? Deze foto's zijn toch té schattig voor woorden? Kijk eens hoe klein Nina hier nog was. Net een grote zus en zó trots op haar babyzusje. We hebben samen het fotoboek al doorgebladerd. Zo hebben we voor altijd een herinnering aan een hele bijzondere periode in ons leven. Je kunt je favoriete foto ook laten afdruk op canvas trouwens. Sommige foto's wil je immers niet in de kast leggen. Daar wil je de hele dag wel naar kijken. 

Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met Fotofabriek. 

Liefs, 
Sanne

7 opmerkingen:

  1. Hey, wat leuk dat je weer 'terug' bent! Een prachtig boek is het geworden, kan ook niet anders met al die mooie foto's... Dat is echt genieten als je daar doorheen bladert!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, welkom terug!!!
    Wat leuk dat je weer wat meer wilt gaan bloggen, ik kwam altoos graag even neuzen hier.
    Wat een prachtig boek trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om weer wat van jou te zien én lezen, Sanne! Je fotoboek ziet er prachtig uit. Wat een mooie meiden heb jij, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer terug bent, ik miste jou inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. พบกับหวยรูปแบบใหม่ที่สามารถแทงได้ทุกที่ ทุกเวลาด้วยตัวท่านเองผ่านมือถือของคุณเอง

    หวยออนไลน์ ของเราคุณจะสามารถแทงได้ตลอดไม่มีการอั้นเลขเหมือนแผงหวยททั่วไป

    ถ้านึกถึงหวยออนไลน์ต้อง Click1234 เปิดประสบการ์ณใหม่ๆกับการแทงหวยของคุณ

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!