vrijdag 5 februari 2016

Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen


Binnenkort is het weer zover. De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen komen er weer aan.

De beurs heeft dit jaar weer 3 edities:
- Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, IJsselhallen in Zwolle: 10, 11 en 12 maart 2016
- Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, Brabanthallen in Den Bosch: 31 maart, 1 en 2 april 2016
- Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, Brabanthallen in Den Bosch: 1, 2 en 3 september 2016

Voor kinderen t/m 3 jaar is de entree gratis. Kinderen van 4 t/m 10 jaar betalen 5 euro entree. Volwassenen betalen 8,50 entree. Mannen mogen gratis binnen, mits ze in het gezelschap zijn van een vrouw. Online kun je je entreekaart met 1,50 euro korting kopen.

De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen is dé beurs voor kaartenmakers, stempelfanaten, scrapbookers en alle andere hobbyisten met een passie voor papier. Het leukste creatieve uitje van het voorjaar voor beginners, maar ook de meest fanatieke kaartenmakers en scrappers kunnen hier hun hart ophalen.

Voor meer informatie verwijs ik je naar de site: www.knotsgekkekaartendagen.nl
Een mail sturen kan naar: info@knotsgekkekaartendagen.nl

Ik ben dit jaar ook weer van de partij. Samen met 'tante' Colien gaan we gezellig langs alle kraampjes struinen en ons verlanglijstje afstrepen. Begin april zijn wij dus te vinden in Den Bosch. Wie gaat ook?

7 opmerkingen:

  1. Ja, gezellig weer een keertje samen naar de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier! Ik ga naar zwolle. Groetjes Mariëtte p.s. Wat zijn je haaksels toch mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk,, zin in, ben ook van plan om naar den Bosch te gaan dus wie weet zien we elkaar wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuk hè die kaarten dagen. Ik ga ook, maar, naar Zwolle, ben blij dat het weer een keer is hier.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Mijn moeder en ik gaan donderdag 31 mrt naar Den Bosch. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuk he?!!
    Ik denk dat ik dit keer niet ga, maar mijn moeder (Marja, zie hierboven) wel, dus die geef ik wel een lijstje mee ;-)
    (en de opdracht dat ze met haat mobieltje foto's kan nemen van hele leuke nieuwe spullen!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik ga 2 April gezellig met mijn nicht naar Den Bosch!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!