zaterdag 8 maart 2014

Gehaakt kussen


De afgelopen weken ben ik vooral 's avonds bezig geweest aan dit kussen. Alleen tv kijken kan ik niet zo goed hoor. Ik moet altijd wat in mijn handen hebben. Dus hup: granny's haken. Ik vond dit zulke leuke granny's om te maken. Je begint met een dubbele bloem en haakt daaromheen een vierkant. Uiteindelijk maak je al die granny's aan elkaar. Ik was er weer wat avondjes zoet mee en heb meteen mama ook bezig gehouden. Die had de eer het haakwerkje op een kussen te naaien. Ik ben super blij met het resultaat.


Hij past prima bij mijn andere handgemaakte kussen. Het patroon van het gehaakte kussen komt uit het boek 'Haken en Kleur'. Het patroon van het geborduurde kussen komt uit het boek 'Eline's Huis'. Nou, op naar het volgende haakproject. Ik heb alweer iets leuks gezien. Morgen belooft een mooie dag te worden. Ik trek dan mijn tuinstoel uit de garage en ga lekker tussen het vogelgefluit genieten.

13 opmerkingen:

  1. Gaaf, Sanne! Ben stiekem een beetje jaloers op je haakkunsten, ik bak er niks van... Maar ik geniet gewoon door bij anderen te kijken :) Fijne dag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, wat een gaaf kussen in heerlijke kleurtjes en die 2 zo samen is heelmaal top.....wat ben je van alle markten thuis Sanne!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is wel echt waanzinnig mooi!
    Ik las trouwens op het blog van Eline iets leuks over jou vorige week.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, Sanne, een echte eyecatcher.
    Al vind ik dat van de geborduurde versie ook (-:
    Nou, de aankleding van de bank nodigt gewoon uit om naar te kijken (en je heerlijk in het hoekje te nestelen (-:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! :)
    http://creativecrochetworkshop.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw geweldig mooi .
    Dit patroontje haakt ook zo lekker weg .
    Mooie kleuren heb je ook gebruikt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Wat een super mooi kussen, en wat een heerlijke gezellige kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf Sanne! Dat roze...prachtig. Een mooie blikvanger op je bank.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg! Staat inderdaad prachtig bij je andere kussen.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kussen! Die willen wij wel op onze nieuwe bank ;) . Echt wat vinden wij dit knap gemaakt! En natuurlijk heerlijke kleuren!

    Geniet morgen maar lekker van het mooie weer. Het is toch bizar he?! Dit noemen ze winter?! Niet dat wij het erg vinden hoor ;) kom maar op met die zon!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van die zelfgemaakte kussens van jou word je gelijk vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!