dinsdag 12 november 2013

Liftchallenge #54

Vandaag start een nieuwe Liftchallenge. Deze keer mag ik gastdesigner zijn, omdat ik Liftchallenge #52 won. Zo gaaf dat ik een keertje mee mag doen met dit getalenteerde team! Marjan zocht een leuke liftkaart uit:


Aangezien geel niet zo mijn kleur is, heb ik in mijn favoriete kleurtjes gewerkt: roze en zwart. De sketch heb ik verder aangehouden. Dit is mijn uitwerking:


Ga zeker ook even een kijkje nemen bij de DT'ers van de Liftchallenge: Marjan, Cornelie en Nadine. Hopelijk doen jullie allemaal mee met deze leuke challenge. Ik kijk ernaar uit om al jullie uitwerkingen te bewonderen!

8 opmerkingen:

  1. Gaaf! Zowel de liftkaart als jouw versie in roze. Had niet anders verwacht! :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat je gastdesigner mocht zijn bij de Liftchallenge! En wat is je kaartje leuk. Lekker in jouw eigen kleuren, helemaal goed.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zijn ook blij met jouw deelname als gastdesigner, hoor! Want wat een supermooie kaart heb je gemaakt n.a.v. de liftkaart! Wist je al, dat ik dat vind, maar zeg het graag jog een keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wowww je hebt er een hele mooie versie van gemaakt 1
    Gezellige (knutsel) avond nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie! Deze is wel kei gaaf gemaakt zeg. Over getalenteerd gesproken... zelf timmer je ook goed aan de weg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Sanne.
    En, weet ik uit ervaring ;-), idd helemaal jou kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn favoriet! Hoe zal dat nu toch komen?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!