maandag 18 februari 2013

Wie helpt mee?



Wat krijgen Colien en ik toch leuke reacties op onze workshops voor Alpe d'HuZes. Veel volgers willen graag een steentje bijdragen aan het goede doel, maar wonen te ver weg om deel te nemen aan één van de workshops. Ik heb al verschillende vragen gehad van lieve mensen of ze op een andere manier kunnen helpen. Ons antwoord: ja, dat kan.

Voor de workshops maken we gebruik van papier en embellishments uit onze eigen voorraad. We kunnen niet te veel geld uitgeven aan spulletjes, omdat we anders erg weinig geld overhouden voor het goede doel. Dat zou zonde zijn van alle tijd en moeite. We willen natuurlijk wel zoveel mogelijk geld ophalen voor het KWF. Dat geld is helaas erg hard nodig. Mocht je spulletjes overhebben die je niet meer gebruikt, dan kun je ze ons toesturen. Mail me dan even voor mijn adres (zie zijbalk). Wat kunnen we allemaal gebruiken: papier, lint, stofjes en leuke embellishments. We geven zowel workshops aan kinderen als aan volwassenen.

Je kunt natuurlijk ook een kleine bijdrage storten op de actiepagina van mijn kanjer. Ik wil ook graag van deze gelegenheid gebruik maken om GéWé Hobby te bedanken. Zij sponsoren ons ook met allerlei spulletjes. Gerda en Annet, enorm bedankt!

We willen, names de mannen, alvast iedereen bedanken die, op welke manier dan ook, een steentje bijdraagt aan dit goede doel!

8 opmerkingen:

  1. Wat een actie alweer Sanne!!!
    En super dat Ge-We ook een handje heeft geholpen.
    Ik kijk in elk geval eens of ik nog iets heb.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig actie, ik heb je een mailtje gestuurd en hoop dat ik zo mijn steentje hierin kan bijdragen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super actie, wat een goed idee. Ik liep ook met deze gedachten. Bij ons in het ziekenhuis zijn ze ook met een groep aan het trainen. Het gaat allemaal naar het goede doel, ik werk zelf op de afdeling oncologie dus weet hoe belangrijk het is. Heelveel succes met jullie actie !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he sanne en colien, er staat 1,5 doos met touw, stiften, lint, embellishments, rommeltjes en rommeltjes op jullie te wachten.

    Hopelijk zitten er dingen bij die je ook echt kunt gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sanne, laat me maar weten of ik je nog met iets kan helpen!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga vanmiddag mijn pakketje op de post doen, maar als ik het hierboven lees, heb je straks een magazijn nodig ;). Gaaf als die enthousiaste bloggers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is gisteren een pakketje op de post gegaan, succes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inmiddels is mijn pakketje al aangekomen... Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!