maandag 22 oktober 2012

Faith


Welkom aan mijn twee nieuwe volgers. Leuk dat jullie er zijn! Bedankt ook voor alle lieve reacties van de afgelopen dagen. Het maakt mijn dag toch altijd net ietsjes leuker. Ik heb in mijn vakantie genoeg leuke dingen gemaakt, dus ik kan jullie de komende dagen nog van alles laten zien. Dit kaartje maakte ik ook nog met wat restjes roze/zwart papier, mijn favoriete combi. Een simpele sketch die jullie wel eens vaker bij me gezien hebben.


Hier ook nog een update van mijn herfstvakantie-project. Ik heb het project nog niet af, maar ben al een heel end op weg. Ga er van de week gewoon lekker aan verder. Hopelijk kan ik jullie dan snel het eindresultaat laten zien. Maar zoals jullie zien, moet ik nog heel wat lege vakjes vullen...

Ik ga nu weer aan de slag. De vakantie zit er nu echt op. De batterij is weer opgeladen. Nog 9 weken en dan is het alweer kerstvakantie.



10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Sanne! En ik ben benieuwd naar je project, heerlijk als je er even aan door kuntvwerken in de vakantie he?
    Succes vandaag en werk ze, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je al af aan tellen bent tot de volgende vakantie:-)
    Je kaart is weer geweldig geworden. Super met juist deze kleurcombinatie.
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van je borduurproject
    Lieve groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje weer Sanne, hele leuke kleurencombi.
    Van die 9 weken zei ik vanmorgen (om kwart voor 6) ook tegen Merit...haha.

    Veel liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje is het geworden, leuke kleuren combi ook. Ook ik tel af naar de kerstdagen hoor. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook weer supers, gaaf gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje....mooie combikleurtjes en het stikwerk maakt het echt speels
    Ik ben benieuwd naar je vakantiecreaties.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. helemaal gaaf, ik vind jou stikwerk altijd zo leuk, zo lekker nonchalant!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe kaart! Echt helemaal jouw stijl. En je borduurwerk? Volgens mij is het een hele klus. Succes ermee en natuurlijk ben ik benieuwd naar het resultaat.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. weer een heerlijk sanne kaartje ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kaart Sanne! Helemaal mijn smaak ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!