dinsdag 3 juli 2012

Feest


Over een uurtje is Quincy jarig. De dochter van Angela zit bij mij in de klas. Hoe klein kan de wereld zijn? Quincy vierde haar negende verjaardag vrijdag al in de klas, op de laatste schooldag. Morgen krijgt ze thuis een kaartje in de bus van de juf. Ik heb dit kaartje gemaakt voor de club van Tiets. Deze digi is van Paula van Pollycraft, leuk is ie hè? Ik heb het meisje met de ballonnen ingekleurd met Derwent-potloden. De kaart is verder versierd met labels, knopen en een paperclip. De tekst is gemaakt op de Dymotang. Hier en daar heb ik een poststempel geplaatst. Quincy, ik wens je een hele fijne verjaardag! Tot over 6 weken in groep 6!

Ondertussen heb ik er al 2 dagen vakantie opzitten. Maandag hebben papa en ik flink geklust. We hebben 's ochtends het één en ander afgemaakt: de oprit en de poort. Ik heb ondertussen de trapleuningen en wat kastjes in de verf gezet. 's Middags zijn we begonnen aan de vijver. Het gat is gegraven. Dat was een flinke klus, hier in de klei. Ik kreeg spontaan zin om het gat vol te laten lopen met water, mijn bikini aan te trekken en een badje te nemen. Helaas moesten er ook nog wat pallets stenen uit de voortuin worden gesjouwd, want dat is toch echt geen gezicht. Ik heb meteen ook maar wat onkruid verwijderd... Donderdeag gaan we weer gezellig verder. Dan is de spierpijn wel weer verdwenen... hoop ik... Vandaag heb ik lekker op school gewerkt. De kasten uitgesopt, heel veel weggegooid, alles van het ene naar het andere lokaal verhuisd... Ik ben nog lang niet klaar, dus morgen ga ik verder. Dan kan ik over 6 weken starten met een gerust gevoel. Jullie zullen wel denken: die Sanne had toch vakantie? Dat heb ik ook wel hoor! Ik geniet ook al deze klusjes. Lekker op het gemakkie, met een muziekje erbij. Mij hoor je niet klagen. Ik ben snel weer terug met wat nieuws. Er ligt nog van alles klaar.

11 opmerkingen:

  1. Sanne this is gorgeous! What a super cute image and I love the colour tones and papers that you used :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een gezellige kaart, daar zal Quincy blij mee zijn! Die digi is leuk, erg feestelijk! Werkze vandaag en tot snel.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kaartje leuk geworden! Echt erg feestelijk, lief afdrukje en mooie kleuren!
    gezellige dag, liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk en gezellig kaartje is dit geworden! Succes met al het geklus!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of ze jarig is, van top tot teen. Ik laat haar dit blogberichtje nog effe niet zien. De post is al wel geweest, maar had alleen maar rekeningen bij. Tsja... daar maak je een jarige job ook niet blij mee natuurlijk.

    Een fijne (werk)dag verder en als je zin hebt in een bakkie dan kom je effe gezellig langs.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sanne,

    Heerlijk om zo maar wat aan te rommelen in je "vrije tijd" en het geeft inderdaad een tevreden gevoel als er weer wat gebeurd is!!!
    En je kaartje is gewoon een FEESTJE op zich één en al vrolijkheid!!!

    Geniet heerlijk van je vakantie liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel leuke, kleurrijke creatie
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook alweer zo'n leuke kaart! Ze zal er vast heel blij mee zijn! Succes verder met rommelen!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sanne, je kaartje is vanmorgen op de mat gevallen en staat ondertussen te pronken op de kast. Ze was er helemaal blij mee. Ze herkende ook de digi.

    Namens ons Quincy, dank je wel voor de supergave kaart.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha dat is grappig, zo is het wereldje wel erg klein :-)
    leuk kaartje ook!

    hoest met je vijver? als je nog vissen zoekt..ik heb nog wel een adresje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!