woensdag 27 juni 2012

Birthday Wishes


Hallo allemaal! Hier ben ik weer met een nieuwe creatie. Hij is gemaakt naar aanleiding van de sketch op de club van Tiets. Ik doe mee aan de uitdaging van juni. Ik heb vrolijk, maar stoer papier gebruikt van Crate Paper. Het afdrukje is van Penny Black. Ik heb deze dame ingekleurd met Derwent-potloden. Aan de zijkant heb ik twee labels gestoken. Ik heb er lintjes aan geknoopt met touw. Aan de andere kant heb ik wat lintjes op de kaart verwerkt met vrolijke knopen erop. Met een ponsje heb ik vlinders gemaakt en deze fladderen gezellig op de kaart rond. Ook heb ik nog een paperclip aan het papier bevestigd. Natuurlijk komen er weer wat siksels en poststempels op de kaart terug. Die kunnen bijna niet meer missen. Ik ben zelf wel tevreden over de kaart. Ik ga nu mijn cadeautjes voor de kids uit mijn klas afmaken. Vrijdag is de laatste schooldag, dus dan trakteert de juf. Daarna ga ik aan de knutsel, want onze buurvrouw nodigde ons net uit voor haar verjaardag komend weekend. Zij is dol op mijn kaartjes, dus ik kan niet met een gekochte kaart aankomen. Yuri kijkt voetbal en daar heb ik even geen zin in, dus ik trek me terug in mijn knutselparadijs.

15 opmerkingen:

  1. Hij is enig, vrolijk en hip!! Ik zou nooit op een dergelijke papiercombinatie komen en nu ik het zie is het super leuk!!
    Succes met knutselen voor de laatste schooldag en de buuf!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, grappige en stoere kaart Sanne, super!
    De laatste loodjes, en dan...vakantie!
    liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, grappige en stoere kaart Sanne, super!
    De laatste loodjes, en dan...vakantie!
    liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke papiercombinatie heb je gebruikt. Lekker vrolijk. En het afdrukje is ook heel gaaf. Veel plezier in je knutselparadijs en alvast een hele fijne vakantie.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg vrolijke kaart, leuk!! Succes met knutselen en op naar de laatste schooldag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk vrolijk en stoere kaart Sanne.
    Jij hoft nog maar 2 daagjes. Wij nog een weekje langer. Ik kijk ook uit naar de vakantie. Krijg ik weer een beetje tijd en rust om andere dingen te doen.
    Veel plezier vrijdag op school en alvast een heel fijne vakantie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk Sanne!! Ik vind de afbeelding echt grappig. Het werkt in elk geval op mijn (glim)lachspieren!
    Fijne laatste dag op school gewenst!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het meisje bijzonder leuk! Een vrolijk stoere meidenkaart (-:
    Mag ik vragen van welk merk de tekststempel is?

    Succes met je traktaties en de kaart voor je buren. Laat je ons nog zien wat je hebt gemaakt (please!)
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sanne this is so cute! What a fabby layout and I love the image :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel vrolijk en fleurig geheel is dit Sanne! Leuk de verschillende lintjes en labels. Nog even en dan vakantie.................heerlijk!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje met van alles bij elkaar, geeft een verrassend leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En ook hier is het een schitterend kaartje, Sanne.
    Heel veel plezier morgen op de laatste dag voor de vakantie. Niet alleen de juf trakteert morgen, ook hier ligt het nodige klaar. Kom morgen nog effies binnenvallen.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een stoere en vrolijke kaart Sanne, je hebt hem prachtig gemaakt.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje Sanne...vooral het stiksel vind ik gaaf....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn toch dat je zo je eigen kenmerk hebt in een kaart in de vorm van die poststempels :-) Erg leuk weer!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!