vrijdag 27 januari 2012

Alaaf!


Nee, het doosje (Scrapbook in a Tin) gaat vandaag nog niet open. Het is vandaag de beurt van Annemarie en Merit en Margriet. Ik heb wel een kaartje om te laten zien. Hij is voor 'onze' prins carnaval. Al een aantal jaren wordt Rob, de vriend van mijn vriendin Evelien, genoemd bij het prinsenraden. Dit jaar was het eindelijk raak. Tijdens de vastelaovend zwaait Prins Rob I met de scepter. Tweelingbroer Bart is zijn adjudant. Het grappige is dat ik als klein meisje eens met de optocht meedeed. Rob en Bart waren toen samen jeugdprins, omdat het jeugdcarnaval 2 x 11 jaar bestond. Samen met papa hadden we een Siamese tweeling gemaakt van papiermaché en deze trokken we op onze bolderwagen door de straten. Afijn. Ik vond dat Rob een kaartje verdiende en ik zat al dagen te stoeien... Wat moest ik toch maken? Gisteren viel de uitnodiging voor de receptie in de brievenbus en toen werd het idee geboren. Ik heb de uitnodiging gesloopt en de foto van Rob voor de kaart gebruikt. Het rood/geel/groene papier vond ik in een blokje van Basic Grey. De vlaggetjes heb ik zelf geknipt. De letters zijn gemaakt met een stans van Sizzix. Ik heb er Paper Glaze op gedaan. Het sentiment komt ook van de uitnodiging. Het is het logo van de carnavalsvereniging. Nog een tekst gestempeld (Marianne Design), wat paperclips en een lintje en de kaart kan in de brievenbus van het mooi versierde prinsenhuis.


Hier zien jullie nog een foto zonder flits. Wat een fletse kleurtjes zijn het dan hè? Vanavond train ik voor de laatste keer met mijn dansmarietjes. Morgen staan de dames voor het eerst op het podium. Ik train de dansmarietjes al 10 jaar, maar het eerste carnavalsoptreden is voor 'juf Sanne' toch elk jaar weer spannend. Morgen een drukke dag met de generale repetitie en het echte optreden. Ik mag dan al mijn 10e medaille op gaan halen bij prins Rob I. Nog een jaartje doorgaan? Dan kan ik volgend jaar mijn 1 x 11-jubileum vieren! Het is een heel andere kaart geworden dan jullie van mij gewend zijn, maar bij carnaval hoort een echte carnavalskaart! Vergeten jullie niet dat het weer Knutsel & Zo-vrijdag is? Kijk even op het blog en in de webshop.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Gebruik een foto op je kaart

13 opmerkingen:

  1. lekker persoonlijk, geslaagde creatie
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje, Sanne. Rob d'n 1e zal er blij mee zijn! Veel dansplezier en succes met het optreden!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anders als anders, dat wel. Maar dat is juist toch leuk, een beetje afwisseling?! Erge leuke, feestelijke, en persoonlijke kaart!
    Succes met je Marietjes!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Sanne. Het papier past er perfect bij!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dit kaartje! Daar zal de prins blij mee zijn.
    Dank je wel voor deze originele DCL-bijdrage.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk joh, een carnavalskaart! Leuke foto heb je gebruikt en de vlaggetjes zijn top.
    Bedankt voor het meedoen weer, Sanne!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi..ik denk dat hij deze kaart zeker leuk zal vinden. Leuk gedaan en lekker vrolijk zoals een carnavals kaart hoort te zijn.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuke carnavalskaart!!!
    Heerlijk vrolijk papier en leuke letters.
    Succes morgen met je dansmarietjes!!!
    Tuurlijk meid op naar de 11 jaar....

    groetjes en een heel fijn weekend Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Sanne, ik krijg er helemaal de carnavalskriebels van...
    Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave carnavalskaart, erg leuk gedaan!
    Veel plezier met de "DansMarietjes"!!

    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor Sanne vrolijk en mooi zo in de carnaval kleuren. Een erg mooie en persoonlijk kaart voor prins Rob!
    Veel plezier met de dansmarietjes en op naar de 11 jaar...................

    Fijn weekend,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat superleuk!! het is net een mini-LO'tje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad heel anders, maar wel erg mooi! Veel plezier met je dansmarietjes en op naar medaille nummer elf!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!