woensdag 12 oktober 2011

Wij zijn verhuisd!


Lieve allemaal! Daar ben ik dan eindelijk weer! Het is gelukt hoor, we zijn verhuisd! We zijn een paar dagen flink aan het sjouwen geweest, maar nu keert de rust wat weder. Ons huis is nog lang niet klaar, maar we wonen er! Ik heb al een paar nachten heerlijk geslapen en ik heb vanavond voor het eerst weer geknutseld. Op mijn eigen knutselkamer welteverstaan! Ik heb er een grote kast met alle spulletjes voor het grijpen. Het is nog wat stilletjes, dus een radio staat nog op mijn verlanglijst, maar in de stilte kreeg ik heel wat inspiratie. Twee kaartjes zijn inmiddels af. Vrijdag maak ik mijn comeback met mijn bijdrage voor Knutsel & Zo. Ik heb jullie wel gemist hoor! Af en toe heb ik stiekem even geblogd en dan zag ik al jullie leuke creaties en dan begon het bij mij ook weer te kriebelen. Ik heb veel leuke challenges gemist, maar ik kan nu weer volop mee gaan doen. Nou ja, volop... Het blijft hier voorlopig wat hectisch. We krijgen veel bezoek, maken tussendoor verhuisdozen leeg en klussen nog wat. Ik wil jullie enorm bedanken voor alle lieve berichtjes en de prachtige kaarten die we hebben mogen ontvangen! We waarderen dat enorm!

12 opmerkingen:

  1. Welcome back Sanne! Wat fijn dat het 'verhuizen' nu achter de rug is en je zowaar een eigen hobbykamertje hebt! Ppfffff....wou dat ik dat kon zeggen! Dream on Mieke...haha!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Sanne, welkom terug in blogland. Dat heb je wel snel gedaan de verhuizing en wat lekker dat je al je hobbykamer hebt gebruikt. Heerlijk lijkt me dat een eigen hobbykamer...........misschien in de toekomst!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed om te horen dat je over bent. En zelfs al aan de knutsel in je eigen hobbykamer. Geniet ervan meid. En je hebt volgende week ook vakantie? Dan kan je de laatste dingen doen en even bijtanken. Ik kijk weer uit naar je nieuwe creaties.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sanne, wat fijn dat je weer terug bent in blogland en dat de verhuis goed is gegaan. Wat heerlijk een eigen hobbykamer!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne,

    Heerlijk dat je weer terug bent in blogland.
    we hebben je wel gemist hoor.
    Lekker genieten van je nieuwe hobbyroom!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat heb je snel gedaan!! Hoop dat jullie het naar je zin hebben, en veel plezier in je "eigen" knutselkamer!
    Tot blogse maar weer!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verhuizing!!
    ennuh waar blijven de foto's van je hobbykamer :P
    heerlijk hoor! geniet ervan!!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het erop zit, het is toch altijd een hele klus!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat de verhuizing goed is gegaan! En helemaal top dat je alweer lekker aan de knutsel bent geweest. Ben weer benieuwd naar je nieuwe creaties!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je vehuizing achter de rug is. En dat er nog van alles gedaan moet worden maakt niet uit toch? Je zit nu in je (nieuwe) huisje en hebt nu een lekker eigen plekje om te knutselen.
    We laten ons weer verrassen door je nieuwe creaties die binnenkort hier weer zullen verschijnen.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd dat je over bent! Succes met verder wennen in je nieuwe huisje en lekker knutselen in je nieuwe knutselkamer!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je bent verhuisd. Wat een gedoe he. Onwijs dat je alweer aan de knutsel bent. Bij mij staat alles nog in dozen. Eerst alles opknappen maar ik ga binnenkort ook weer alles uit dozen halen. Veel plezier in je hobbykamer!!!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!