dinsdag 16 november 2010

Sleutel nieuwe huis


Vrienden van ons hebben een huis gekocht. Ze woonden al samen in een appartementje, maar pas geleden hebben ze de sleutel van hun nieuwe huis gekregen. Natuurlijk moet dat gevierd worden met een housewarming-party. Die is komende zaterdag. Natuurlijk willen we niet met lege handen komen, vandaar dit kaartje. Ik heb dit vouwkaartje gemaakt van roze cardstock. Hierop heb ik designpapier geplakt van Making Memories (Love Struck). Het afdrukje is van Magnolia (Cozy Family collectie) en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Ik heb het afdrukje uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug. Ik heb het afdrukje op een stuk designpapier gemat en dat stukje is ook uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug. De initialen van onze vrienden heb ik uitgesneden met de Slice. Het tekststempeltje is van Artemio. Aan de rechterkant van de kaart heb ik een eyelet bevestigd met de crop-a-dile. Hierdoorheen heb ik een touwtje gehaald en daaraan heb ik een bedeltje van een sleutel gehangen. De swirl onderin is uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug. Ik heb er een steentje opgeplakt. Ik heb ook nog 3 steentjes op de kaart geplakt om de kaart af te maken, evenals twee knopen met een touwtje eraan geknoopt. Ik ben niet helemaal tevreden over de kaart. Had me aan het cardstock versneden, waardoor de kaart helemaal niet klopte. Ik ben toen opnieuw begonnen, maar vergiste me in de maten, waardoor de kaart lager is uitgevallen dan normaal. Ik heb daardoor alle maten aan moeten passen, waardoor de vakjes weer kleiner zijn dan normaal. Dit is op de foto niet goed te zien en waarschijnlijk valt het onze vrienden ook niet op (die weten niet beter), maar ik baalde er een beetje van. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Vanaf morgen ga ik trouwens ook op de woensdag werken. Hierdoor zal ik wat minder tijd hebben om te frobelen. Hopelijk heb ik morgen wel nog wat tijd om aan de nieuwe opdracht voor Een Hoop Inspiratie Challenge Blog te beginnen. Hou dit blog dus weer goed in de gaten, want tegen het weekend wordt de nieuwe opdracht bekend gemaakt. Ga nu eerst wat eten en dan naar school. Het is rapportentijd...


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje schattig afdrukje ook inderdaad heel leuk voor een stel wat samen gaat wonen. Heb zelf net ook het afdrukje gebruikt en ook zo'n vouwkaart gemaakt (toeval?)voor een vriendin van Arnoud het is ook een heel leuk kaartje geworden. Die vouwkaarten staan ook zo leuk he,veel succes met al je schoolbezigheden.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sanne,

    Het is een erg leuk kaartje geworden, ziet er super uit, helemaal Sanne! En dat de maten niet helemal kloppen is toch geen ramp, je hebt het creatief opgelost.
    Succes met school. Ik heb vanmiddag 3 uur vergaderd en ga zo de rapporten van mijn mentorklas schrijven.
    Ben benieuwd naar de nieuwe uitdaging bij EHI....

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is leuk !! zeker geslaagd ! En eh... rapporten, wij zijn er net eventjes van af, oef...
    nog veel moed,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuk kaartje!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is erg mooi geworden. Een leuke afbeelding en mooie details.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart geworden zo.
    Wat zijn ze toch leuk om te maken he dit model kaarten?

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer zo'n schitterend kaartje!!
    Echt gaaf!
    Ik ga gelijk maar even volger worden, vind ik wel leuk. Heb namelijk totaal geen inspiratie en door te gaan bloghoppen en volgers te verzamelen komt dat misschien wel weer opgang.;)

    Groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!